دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

این بسته شامل سوالات تمامی نیم سال ها به صورت تفکیک شده می باشد.

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در کمپ دیوید، رئیس جمهور سادات مصر و نخست وزیر بگین اسرائیل با طرحی موافقت کردند که سینا را به حاکمیت کامل مصر بازگرداند و با غیرنظامی کردن مناطق وسیع، همچنان امنیت اسرائیل را تضمین کند.  پرچم مصر در همه جا به اهتزاز در می آید، اما تانک های مصری به هیچ وجه نزدیک اسرائیل نیستند.  آشتی دادن آموزش به جای مواضع به دو دلیل کار می کند.  اولاً، برای هر علاقه ای معمولاً چندین موقعیت ممکن وجود دارد که می تواند آن را کند.  اغلب مردم به سادگی آشکارترین موضع را اتخاذ می کنند، مانند اسرائیل، برای مثال، در اعلام اینکه قصد دارند بخشی از سینا را حفظ کنند.  هنگامی که به دنبال آموزش انگیزشی در پشت مواضع مخالف می‌گردید، اغلب می‌توانید موقعیت جایگزینی را بیابید که نه تنها آموزش شما، بلکه با آموزش آنها را نیز برآورده می‌کند.  در سینا، غیرنظامی کردن یکی از این گزینه ها بود.  آشتی دادن آموزش به جای سازش بین مواضع نیز کارساز است، زیرا در پشت مواضع متضاد، آموزش بسیار بیشتری قرار دارد تا موارد متضاد.  در پشت مواضع مخالف، آموزش مشترک و سازگار و همچنین آموزش متضاد نهفته است.  ما تمایل داریم فرض کنیم که چون مواضع برنامه ریزی مقابل مخالف مواضع ما است، باید با آموزش آنها نیز مخالفت کرد.  اگر ما آموزشی در دفاع از خود داریم، پس آنها باید بخواهند به ما حمله کنند.  اگر ما علاقه داریم که رانت را به حداقل برسانیم، پس نفع آنها دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای به حداکثر رساندن آن باشد.  با این حال، در بسیاری از مذاکرات، بررسی دقیق آموزش زیربنایی، وجود آموزش مشترک یا سازگار بسیار بیشتری را نسبت به موارد مخالف آشکار خواهد کرد.  به عنوان مثال، به آموزشی که مستاجر با صاحبخانه احتمالی دارد نگاه کنید: 1. هر دو ثبات می خواهند.  صاحبخانه مستاجر ثابت می خواهد.  مستاجر یک آدرس دائمی می خواهد.  2. هر دو دوست دارند آپارتمان را به خوبی نگهداری کنند.  مستاجر قرار است در آنجا زندگی کند.  صاحبخانه می خواهد ارزش آپارتمان و همچنین شهرت ساختمان را افزایش دهد.  3. هر دو علاقه مند به رابطه خوب با یکدیگر هستند.

نمونه سوال برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای

صاحبخانه مستاجر می خواهد که اجاره بها را به طور منظم پرداخت کند.  مستاجر یک مالک پاسخگو می خواهد که تعمیرات لازم را انجام دهد.  آنها ممکن است آموزشی داشته باشند که با هم تضاد نداشته باشند اما صرفاً متفاوت باشند.  به عنوان مثال: 1. ممکن است مستاجر تمایلی به برخورد با رنگ تازه نداشته باشد که به آن حساسیت دارد.  صاحبخانه نمی خواهد هزینه های رنگ آمیزی دیگر آپارتمان ها را بپردازد.  2. صاحبخانه تضمین پیش پرداخت اجاره ماه اول را می خواهد و ممکن است تا فردا آن را بخواهد.  مستاجر با علم به اینکه این آپارتمان خوب است، ممکن است در مورد پرداخت فردا یا بعداً متفاوت باشد.  وقتی با این آموزش مشترک و متفاوت سنجیده می شود، آموزش مخالف در به حداقل رساندن رانت و حداکثر کردن بازده قابل کنترل تر به نظر می رسد.  آموزش مشترک احتمالاً منجر به اجاره طولانی مدت، توافق برای تقسیم هزینه بهبود آپارتمان و تلاش هر دو برنامه ریزی برای تطبیقیکدیگر به نفع یک رابطه خوب خواهد شد.  آموزش متفاوت ممکن است با پیش پرداخت فردا و توافق صاحبخانه برای رنگ آمیزی آپارتمان به شرط خرید رنگ توسط مستاجر، با هم تطبیقیابد.  مقدار دقیق اجاره تنها چیزی است که باید تسویه شود، و بازار آپارتمان های اجاره ای ممکن است آن را به خوبی تعریف کند.  توافق اغلب دقیقاً به این دلیل امکان پذیر می شود که آموزش متفاوت است.  شما و یک فروشنده کفش ممکن است پول و کفش را دوست داشته باشید.  نسبتاً علاقه او به پنجاه دلار بیشتر از علاقه او به کفش است.  برای شما، وضعیت برعکس است: شما کفش را بهتر از پنجاه دلار دوست دارید.  از این رو معامله.  آموزش مشترک و آموزش متفاوت اما مکمل هر دو می توانند به عنوان بلوک های سازنده براییک توافق عاقلانه عمل کنند.

چگونه علایق را تشخیص می دهید؟  سود دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کردن به موقعیت ها برای آموزش مشخص است.  چگونگی انجام آن کمتر مشخص است.  یک موضع احتمالاً مشخص و صریح است.  آموزش زیربنای آن ممکن است بیان نشده، ناملموس و شاید ناسازگار باشد.  چگونه می‌توانید آموزش مربوط به برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای را درک کنید و به یاد داشته باشید که کشف آموزش آنها حداقل به اندازه کشف آموزش شما مهم است؟  بپرس چرا؟"  یک تکنیک اساسی این است که خود را به جای آنها بگذارید.  هر موضعی را که می گیرند بررسی کنید و از خود بپرسید "چرا؟"  به عنوان مثال، چرا صاحبخانه شما ترجیح می دهد اجاره بها را در یک اجاره پنج ساله سال به سال تعمیر کند؟  پاسخی که ممکن است به دست آورید، محافظت در برابر افزایش هزینه ها، احتمالاً یکی از علایق اوست.  همچنین می توانید از دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای صاحبخانه بپرسید که چرا موقعیت خاصی را اتخاذ می کند.  اگر این کار را می‌کنید، روشن کنید که نه برای توجیه این موقعیت، بلکه برای درک نیازها، امیدها، ترس‌ها یا خواسته‌هایی که این موقعیت در خدمت است.  "دغدغه اساسی شما، آقای جونز، از اینکه می خواهید اجاره نامه بیش از سه سال اجرا نشود، چیست؟"  بپرسید "چرا نه؟"  به انتخاب آنها فکر کنید.  یکی از مفیدترین راه‌ها برای کشف علایق این است که ابتدا تصمیم اصلی را که برنامه ریزی مقابل می‌بینند شما از آن‌ها درخواست می‌کنید، شناسایی کنید و سپس از خود بپرسید که چرا آن‌ها آن تصمیم را نگرفته‌اند.  چه آموزشی سد راه آنهاست؟  اگر می خواهید نظر آنها را تغییر دهید، نقطه شروع این است که بفهمید اکنون ذهن آنها کجاست.  به عنوان مثال، مذاکرات بین ایالات متحده و ایران در سال 1980 بر سر آزادی پنجاه و دو دیپلمات و پرسنل سفارت ایالات متحده که در تهران توسط ستیزه جویان دانشجو گروگان گرفته شده بودند را در نظر بگیرید.  در حالی که انبوهی از موانع جدی برای حل این اختلاف وجود داشت، فنی و حرفه ای صرفاً با نگاه کردن به انتخاب یک رهبر دانشجوی معمولی روشن می شود.  خواسته آمریکا روشن بود: گروگان ها را آزاد کنید».  در بیشتر سالهای 1980، انتخاب هر یک از رهبران دانشجو باید چیزی شبیه به آنچه در ترامه زیر نشان داده شده است، باشد.

از: بهار 1980. انتخاب فعلی: یک رهبر دانشجوی ایرانی تلون مواجه شد: "آیا برای آزادی فوری گروگان های آمریکایی فشار بیاورم؟"

اگر بگویم بله.  من انقلاب را فروختم.  اگر بگویم نه.  +من از انقلاب دفاع می کنم.  -از من به عنوان برنامه ریزیدار انتقاد خواهند شد +به خاطر دفاع از دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای مورد تحسین قرار خواهم گرفت.  اسلام.  - بقیه احتمالاً با من موافق نیستند.  اگر آنها این کار را انجام دهند و ما هاس را آزاد کنیم- +احتمالاً همه به هم می چسبیم.  Tages، سپس: +ما پوشش تلویزیونی فوق العاده ای دریافت می کنیم تا در مورد نیتی های خود به جهان بگوییم.  - ایران ضعیف به نظر می رسد.  + ایران قوی به نظر می رسد.  - ما به ایالات متحده عقب نشینی می کنیم +ما در برابر ایالات متحده می ایستیم - ما هیچ چیز اینو شاه، بدون پول).  +شانس داریم چیزی بگیریم (حداقل پولمان را پس بگیریم).  - ما نمی دانیم که گروگان ها چه محافظتی در برابر مداخله ایالات متحده ارائه می دهند.  ایالات متحده انجام خواهد داد.  اما: اما: + این احتمال وجود دارد که تحریم های اقتصادی ممکن است - تحریم های اقتصادی بدون شک ادامه خواهند داشت.  پایان.  - روابط ما با سایر کشورها به ویژه در اروپا آسیب خواهد دید.  +روابط ما با سایر کشورها به دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای در اروپا ممکن است بهبود یابد.

اگر بگویم بله.  اگر بگویم نه. 

- تورم و فنی و حرفه ایات اقتصادی ادامه خواهد داشت.

 - این خطر وجود دارد که ایالات متحده ممکن است اقدام نظامی انجام دهد (اما شهادت با شکوه ترین است). 

با این حال: + ایالات متحده ممکن است تعهدات بیشتری در مورد پول ما، عدم مداخله، پایانتحریم ها و غیره بپذیرد.

 +ما همیشه می توانیم گروگان ها را بعدا آزاد کنیم.

اگر انتخاب یک رهبر دانشجوی معمولی حتی تقریباً شبیه این بود، قابل درک است که چرا دانشجویان مبارز گروگان‌ها را تا این حد طولانی نگه داشته بودند: همان‌قدر که توقیف اولیه ظالمانه و غیرقانونی بود، وقتی گروگان‌ها دستگیر شدند، برای دانشجویان غیرمنطقی نبود.  آنها را از یک روز به روز دیگر نگه دارید و منتظر زمان امیدوارکننده تری باشید تا آنها را آزاد کنید.  در ساختن انتخاب فعلی برنامه ریزی مقابل، اولین سوالی که باید پرسید این است که "می خواهم بر تصمیم دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کسی تاثیر بگذارم؟"  تصمیم دوم این است که افراد برنامه ریزی مقابل چه تصمیمی را می بینند که از آنها می خواهید بگیرید.  اگر نمی دانید که آنها فکر می کنند برای چه کاری از آنها خواسته شده است، ممکن است آنها هم نتوانند.  این به تنهایی می تواند توضیح دهد که چرا آنها آنطور که شما می خواهید تصمیم نمی گیرند.  اکنون پیامدهای موافقت یا امتناع از اتخاذ تصمیمی را که می‌خواهید، همانطور که برنامه ریزی مقابل می‌بیند، تحلیل کنید.  ممکن است چک لیستی از پیامدها مانند موارد زیر در این کار مفید باشد:

تأثیر بر آموزش من آیا حمایت ی را از دست خواهم داد یا به دست خواهم آورد؟  آیا همکاران از من انتقاد می کنند یا از من تعریف می کنند؟  تأثیر بر آموزش گروه پیامدهای کوتاه مدت آن چه خواهد بود؟  عواقب دراز مدت؟ 

دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای   اگر بخواهم می توانم بعداً این کار را انجام دهم؟  در کل این فرآیند، تلاش برای دقت اشتباه است.  فقط به ندرت با تصمیم گیرنده ای برخورد می کنید که مزایا و معایب را یادداشت می کند و می سنجید.  شما سعی می کنیدیک انتخاب کاملاً انسانی را درک کنید، نه یک محاسبه ریاضی.  برای بزرگ متوجه باشید که هر برنامه ریزی آموزش متعددی دارد.  تقریباً در هر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای ای، هر یک از برنامه ریزیین آموزش زیادی خواهند داشت، نه فقط یک.  به عنوان مثال، به عنوان مستاجری که در حال برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای در مورد اجاره هستید، ممکن است بخواهیدیک قرارداد اجاره مطلوب به دست آورید، به سرعت با تلاش کمی به آن برسید و یک رابطه کاری خوب با صاحبخانه خود حفظ کنید.  شما نه تنها علاقه شدیدی به تأثیرگذاری بر هر توافقی که به دست می آورید، خواهید داشت، بلکه در تأثیرگذاری بر توافق نیز علاقه مند خواهید بود.  شما به طور همزمان به دنبال آموزش مستقل و مشترک خود خواهید بود.

نمونه سوال درس برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای

یک اشتباه رایج در تشخیصیک موقعیت برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای این است که فرض کنیم هر یک از برنامه ریزی مقابل آموزش یکسانی دارد.  تقریباً هرگز اینطور نیست.  در طول جنگ ویتنام، پرزیدنت جانسون عادت داشت همه اعضای مختلف دولت ویتنام دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای ، ویت کنگ ها در جنوب، و مشاوران شوروی و چینی آنها را دور هم جمع کند و آنها را در مجموع "او" بخواند.  دشمن بایدیاد بگیرد که نمی‌تواند بدون مجازات از ایالات متحده عبور کند.  اگر نتوانید آموزش متفاوت افراد و جناح های مختلف درگیر را درک کنید، تحت تأثیر قرار دادن چنین او» (یا حتی آنها») برای موافقت با چیزی دشوار خواهد بود.  فکر کردن به برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای به عنوان یک موضوع دو نفره و دو برنامه ریزیه می تواند روشنگر باشد، اما نباید شما را نسبت به حضور معمول افراد دیگر، برنامه ریزی های دیگر و تأثیرات دیگر کور کند.  در یکی از مذاکرات دستمزد بیسبال، مدیر کل اصرار داشت که 500000 دلار براییک بازیکن خاص خیلی زیاد است، اگرچه سایر تیم ها حداقل این مبلغ را به بازیکنان با استعداد مشابه پرداخت می کردند.  در واقع، مدیر احساس می کرد که موقعیت او غیرقابل توجیه است، اما او دستورات اکیدی از صاحبان باشگاه داشت که بدون توضیح دلیل، ثابت نگه دارند، زیرا آنها در فنی و حرفه ایات مالی بودند که نمی خواستند دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای عمومی در مورد آن بشنوند.  خواه کارفرما، مشتری، کارمندان، همکاران، خانواده یا همسرش باشد، هر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده حوزه ای دارد که نسبت به آموزش آن حساس است.  درک اینکه آموزش برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده به معنای درک انواع آموزش تا حدودی متفاوت است که او باید در نظر بگیرد.  قوی ترین علایق نیازهای اساسی انسان است.  در جست‌وجوی علایق اساسی در پشت یک موقعیت اعلام شده، به‌ویژه به دنبال آن دسته از نگرانی‌های پایه‌ای باشید که همه مردم را برانگیخته می‌کنند.  اگر بتوانید به چنین نیازهای اساسی رسیدگیکنید، شانس دستیابی به توافق را افزایش می دهید و در صورت حصول توافق، احتمال پایبندی برنامه ریزی مقابل به آن را افزایش می دهید.  نیازهای اساسی انسان عبارتند از:

* امنیت

* رفاه اقتصادی

* احساس تعلق به رسمیت شناختن

* کنترل بر زندگی.

به همان اندازه که اساسی هستند، نمی توان به دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای نیازهای اساسی انسان را نادیده گرفت.  در بسیاری از مذاکرات، ما تمایل داریم فکر کنیم که تنها منفعت آن پول است.  با این حال، حتی در یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای بر سر یک رقم پولی، مانند میزان نفقه که باید در توافقنامه جدایی مشخص شود، خیلی چیزهای بیشتری می تواند دخیل باشد.  واقعا زن از درخواست 500 دلار در هفته نفقه چه می خواهد؟  مطمئناً او به رفاه اقتصادی خود علاقه دارد، اما دیگر چه؟  احتمالاً او پول می خواهد تا از نظر روانی احساس امنیت کند.  او همچنین ممکن است آن را برای به رسمیتشناختن بخواهد: احساس کند که با او منصفانه و برابر رفتار می شود.  شاید شوهر توانایی پرداخت 500 دلار در هفته را نداشته باشد، و شاید همسرش به این مقدار نیاز نداشته باشد، اما تنها در صورتی که نیازهای او برای امنیت و شناخت از راه های دیگر برآورده شود، احتمالاً کمتر می پذیرد.  آنچه برای افراد صادق است برای گروه دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای و ملت ها نیز صادق است.  تا زمانی که یک برنامه ریزی معتقد باشد که برآورده شدن نیازهای اولیه انسانی آنها توسط برنامه ریزی دیگر در معرض تهدید قرار گرفته است، مذاکرات به احتمال زیاد پیشرفت چندانی نخواهد داشت.  در مذاکرات بین ایالات متحده و مکزیک، ایالات متحده خواهان قیمت پایین گاز طبیعی مکزیک بود.  با فرض اینکه این برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای بر سر پول بود، وزیر انرژی ایالات متحده از تایید افزایش قیمتی که با مکزیکی ها توسط کنسرسیوم نفتی ایالات متحده برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای شده بود، خودداری کرد.  از آنجایی که مکزیکی ها در آن زمان خریدار بالقوه دیگری نداشتند، او فرض کرد که قیمت درخواستی خود را کاهش می دهند.  اما مکزیکی‌ها نه تنها به قیمت مناسب برای بنزین خود علاقه داشتند، بلکه با احترام و احساس برابری با آنها رفتار می‌شد.  اقدام ایالات متحده به نظر تلاشی دیگر برای قلدری مکزیک بود.  باعث خشم عظیم شد.  دولت مکزیک به جای فروش گاز خود، شروع به سوزاندن گاز کرد و دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای احتمال توافق بر سر قیمت کمتر از نظر ی غیرممکن شد.  برای مثال دیگر، در مذاکرات بر سر آینده ایرلند شمالی، رهبران پروتستان تمایل دارند که نیاز کاتولیک ها به تعلق و به رسمیت شناختن، برای پذیرفته شدن و رفتار برابر را نادیده بگیرند.  به نوبه خود، به نظر می رسد که رهبران کاتولیک اغلب به نیاز پروتستان ها برای احساس امنیت اهمیت چندانی نمی دهند.  برخورد با ترس‌های پروتستان به‌عنوان فنی و حرفه ای آنها» به جای نگرانی مشروعی که نیاز به توجه دارد، برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای برای راه‌حل را دشوارتر می‌کند.

یک لیست تهیه کنید.  برای مرتب کردن دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای  مختلف هر یک از برنامه ریزیین،یادداشت کردن آنها به محض اینکه به ذهنتان می رسد کمک می کند.  این نه تنها به شما کمک می کند تا آنها را به خاطر بسپارید.  همچنین به شما این امکان را می دهد که با یادگیری اطلاعات جدید، کیفیت ارزیابی خود را بهبود ببخشید و علایق را به ترتیب اهمیت تخمینی آنها قرار دهید.  علاوه بر این، ممکن است ایده هایی را برای چگونگی دستیابی به این علایق تحریک کند.

 

 

نمونه سوال درس برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای

دانلود نمونه سوال برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

دانلود رایگان نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

  ,آموزش ,برنامه ,ریزی ,ای ,حرفه ,برنامه ریزی ,حرفه ای ,ریزی آموزش ,آموزش فنی ,فنی حرفه ,دانلود نمونه سوالات ,نمونه سوالات برنامه ,نیازهای اساسی انسان ,رهبر دانشجوی معمولی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Laura ticarroetrog امنیت سایبری hienalkopar مک پلاس tripunutce وبلاگ والیبال rayanehjsaba ادبیات ایران و جهان سایت تفریحی سرگرمی کاربردی دهکده دانلود