دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای
این بسته شامل سوالات تمامی نیم سال ها به صورت تفکیک شده می باشد.
با حصول اطمینان از اینکه در فرآیند مشارکت دارند، در نتیجه به آنها سهم بدهید. اگر آنها در این فرآیند شرکت نداشته باشند، به سختی می توانند محصول را تایید کنند. به همین سادگی است. اگر کمیسر بیمه ایالتی پس از تحقیقی طولانی برای نبرد آماده شوید، جای تعجب نیست که او احساس خطر کند و در مقابل نتیجه گیری شما مقاومت کند. اگر از دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای نپرسیدید که آیا او یک وظیفه با مسئولیت میخواهد، تعجب نکنید که متوجه میشوید که از آن ناراحت است. اگر می خواهید برنامه ریزی مقابل یک نتیجه گیری نامطلوب را بپذیرد، بسیار مهم است که آنها را در فرآیند رسیدن به آن نتیجه مشارکت دهید. رسیدگی به این موضوع دشوار است، غریزه شما تا آخر این است: "بیایید مطمئن شویم که قبل از اینکه به کمیسر نزدیک شویم، همه چیز را حل کرده ایم." با این حال، کمیسر به احتمال زیاد با بازنگری مقررات موافقت می کند، زیرا احساس می کند که بازنگری تنها یک گام کوچک دیگر در روند طولانی تهیه پیش نویس است که مقررات اولیه او را ایجاد کرد تا اینکه کسی تلاش کند تا مقررات تکمیل شده خود را از بین ببرد. تولید - محصول. در آفریقای جنوبی، میانه روهای سفیدپوست در یک مقطع تلاش می کردند تا قوانین تبعیض آمیز تصویب را لغو کنند. چگونه؟ با نشست در یک کمیته پارلمانی تماماً سفیدپوستانبرای بحث در مورد پیشنهادات. با این حال، هر چقدر هم که این پیشنهادها شایسته اثبات شوند، ناکافی خواهند بود- دقیقاً همان کاری است که مردم وقتی انجام می دهند انجام می دهند. شما مجبور نیستید قسمت سخت را رها کنید اگر شما در تهیه پیش نویس آن نقش داشته باشید. به این ترتیب، نه وماً به دلیل ماهیتشان، بلکه به این دلیل که آنها محصول فرآیندی خواهند بود که در آن هیچ سیاه پوستی گنجانده نشده است. سیاهپوستان میشنیدند: "ما سفیدپوستان برتر میخواهیم بفهمیم که چگونه فنی و حرفه ایات شما را حل کنیم." این می تواند بار دیگر "بار مرد سفید پوست" باشد، که برای شروع فنی و حرفه ای بود. حتی اگر شرایطیک توافق مساعد به نظر برسد، برنامه ریزی مقابل ممکن است آنها را صرفاً به دلیل سوء ظن ناشی از حذف آنها از روند تهیه پیش نویس رد کند. اگر هر دو برنامه ریزی احساس مالکیت بر ایده ها کنند، توافق بسیار آسان تر می شود. کل فرآیند برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای قویتر میشود، زیرا هر یک از برنامه ریزیین ذرهبهذره خود را روییک راهحل در حال توسعه قرار میدهند. هر انتقاد از شرایط و در نتیجه تغییر، هر امتیاز، نشانه شخصی است که برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده بر روییک پیشنهاد باقی می گذارد. پیشنهادی تکامل مییابد که به اندازه کافی پیشنهادهای هر دو برنامه ریزی را در بر میگیرد تا هر کدام احساس کنند که مال خودشان است. برای درگیر کردن برنامه ریزی مقابل، آنها را زودتر درگیر کنید. از آنها راهنمایی بخواهید. اعطای اعتبار سخاوتمندانه برای ایده ها در هر کجا که ممکن است به آنها سهم شخصی در دفاع از این ایده ها در مقابل دیگران می دهد. ممکن است مقاومت در برابر وسوسه گرفتن اعتبار برای خود سخت باشد، اما بردباری نتیجه خوبی دارد. جدای از محاسن اساسی، احساس مشارکت در فرآیند شاید تنها مهم ترین عامل در تعیین اینکه آیا برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده یک پیشنهاد را می پذیردیا خیر. به یک معنا، فرآیند محصول است. صرفه جویی در چهره: پیشنهادات خود را با ارزش های آنها مطابقت دهید. در زبان انگلیسی، "face-saving" طعم و مزه دارد. مردم می گویند، "ما این کار را انجام می دهیم تا به آنها اجازه دهیم چهره خود را حفظ کنند"، به این معنی که کمی تظاهر ایجاد شده است تا به کسی اجازه دهد بدون احساس بدی پیش برود. لحن توهین آمیز دلالت بر تمسخر دارد. اینیک سوء تفاهم بزرگ از نقش و اهمیت حفظ چهره است. حفظ چهره نشان دهنده نیاز فرد به تطبیق موضعی است که در یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای یا توافق با اصول خود و با گفتار و کردار گذشته خود دارد.
روند قضایی نیز به همین موضوع مربوط می شود. زمانی که یک قاضی نظری در مورد حکم دادگاه می نویسد، نه تنها برای خود و برای سیستم قضایی، بلکه برای برنامه ریزیین نیز حفظ می کند. او به جای اینکه فقط به یک برنامه ریزی بگوید "شما برنده اید" و به برنامه ریزی دیگر بگوید "شما شکست می دهید"، توضیح می دهد که چگونه تصمیمش با اصل، قانون و سابقه مطابقت دارد. او می خواهد نه به عنوان خودسر، بلکه به عنوان رفتاری مناسب ظاهر شود. برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده هم فرقی نمی کند. اغلب در یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای، افراد به مقاومت خود ادامه میدهند، نه به این دلیل که پیشنهاد روی میز ذاتاً غیرقابل قبول است، بلکه صرفاً به این دلیل که میخواهند از دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای یا ظاهر عقبنشینی به برنامه ریزی مقابل اجتناب کنند. اگر بتوان ماده را به گونهای متفاوت بیان کرد یا مفهومسازی کرد تا نتیجه عادلانهای به نظر برسد، آنها آن را میپذیرند. شروط برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای شده بینیک شهر بزرگ و جامعه اسپانیایی تبار آن در مورد مشاغل شهرداری برای شهردار غیرقابل قبول بود - تا زمانی که توافق لغو شد و شهردار اجازه داشت همان شرایط تصمیم خود را اعلام کند و یک وعده تبلیغاتی را اجرا کند. حفظ چهره مستم تطبیق توافق با اصل و با تصویر خود برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کنندگان است. اهمیت آن را نباید دست کم گرفت.
هیجانی. در یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای، به ویژه در یک مشاجره تلخ، احساسات ممکن است مهمتر از صحبت باشند. برنامه ریزیین ممکن است بیشتر برای نبرد آماده باشند تا براییافتن راه حلی مشترک براییک فنی و حرفه ای مشترک. مردم اغلب با درک اینکه خطرات زیاد است و احساس خطر می کنند به برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای می آیند. احساسات از یک برنامه ریزی دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای ایجاد احساسات در برنامه ریزی دیگر می شود. ترس ممکن است باعث خشم شود و خشم، ترس. احساسات ممکن است به سرعت یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای را به بن بست یا پایان برساند. ابتدا احساسات، احساسات آنها و شما را بشناسید و درک کنید. در حین برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای به خودتان نگاه کنید. آیا احساس عصبی می کنید؟ آیا معده شما ناراحت است؟ آیا از برنامه ریزی مقابل عصبانی هستید؟ به آنها گوش دهید و احساسات آنها را درک کنید. ممکن است برایتان مفید باشد که بنویسید چه احساسی دارید - شاید ترس، نگرانی، عصبانیت - و سپس چگونه دوست دارید احساس اعتماد به نفس و آرامش داشته باشید. همین کار را برای آنها انجام دهید. در برخورد با برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ایکنندگانی که سازمانهایشان را نمایندگی میکنند، به راحتی میتوان با آنها بهعنوان سخنرانهایی صرفاً بدون احساسات رفتار کرد. مهم است به یاد داشته باشید که آنها نیز مانند شما احساسات، ترس ها، امیدها و رویاهای شخصی دارند. شغل آنها ممکن است در خطر باشد، ممکن است مسائلی وجود داشته باشد که در مورد آنها حساسیت ویژه ای داشته باشند و موضوعات دیگری که به طور خاص به آنها افتخار می کنند. همچنین فنی و حرفه ایات عاطفی به برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کنندگان محدود نمی شود. شرکت کنندگان نیز دارای احساسات هستند. یک مؤسسه ممکن است حتی دیدگاهی سادهتر و خصمانهتر از وضعیت داشته باشد. از خود بپرسید چه چیزی باعث ایجاد احساسات می شود. چرا عصبانی هستی؟ چرا عصبانی هستند؟ آیا آنها به نیتی های گذشته پاسخ می دهند و به دنبال انتقام هستند؟ آیا احساسات از موضوعی به موضوع دیگر سرایت می کنند؟ آیا فنی و حرفه ایات شخصی در خانه با تجارت تداخل دارد؟ در مذاکرات خاورمیانه، اسرائیلیها و فلسطینیها به طور یکسان تهدیدی را برای موجودیت خود به عنوان مردم احساس میکنند و احساسات قدرتمندی در خود ایجاد کردهاند که اکنون حتی در عینیترین دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای عملی، مانند توزیع آب در کرانه باختری نفوذ میکند، به طوری که بحث درباره آن تقریبا غیرممکن میشود. و حل کند. از آنجایی که در تصویر بزرگتر، هر دو ملت احساس می کنند که بقای خودشان در خطر است، آنها هر موضوع دیگریرا از نظر بقا می بینند. احساسات را واضح بیان کنید و آنها را مشروع بپذیرید. با افراد برنامه ریزی مقابل در مورد احساساتشان صحبت کنید. در مورد خودت صحبت کن بد نیست بگوییم، "می دانید، افراد برنامه ریزی ما احساس می کنند با ما بدرفتاری شده است و بسیار ناراحت هستند. ما می ترسیم توافقی حتی در صورت حصول توافق حفظ نشود. منطقییا غیر منطقی،یعنی نگرانی ما است. من شخصاً فکر میکنم ممکن است در ترس از این موضوع اشتباه کنیم، اما این احساسی است که دیگران دارند. آیا افراد برنامه ریزی شما نیز همین احساس را دارند؟» قرار دادن احساسات خود یا آنها به کانون بحث صریح نه تنها بر جدی بودن فنی و حرفه ای تأکید می کند، بلکه باعث می شود مذاکرات کمتر واکنشی باشد و بیشتر فعالانه» شود. افراد با رها شدن از بار احساسات ابراز نشده، بیشتر روی فنی و حرفه ای کار می کنند.
اجازه دهید برنامه ریزی دیگر بخار خارج کند. اغلب، یک راه موثر برای مقابله با عصبانیت، ناامیدی و سایر احساسات منفی افراد، کمک به آنها برای رهایی از این احساسات است. افراد از طریق فرآیند ساده بازگویی نیتیهای خود رهایی دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای به دست میآورند. اگر به خانه میآیید و میخواهید درباره همه چیزهایی که در دفتر کار اشتباه رخ داده است به شوهرتان بگویید، اگر او بگوید: به من زحمت نکشید، مطمئنم که روز سختی را پشت سر گذاشتهاید. از آن بگذریم. " همین امر در مورد برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کنندگان نیز صادق است. رها کردن بخار ممکن است بعداً صحبت منطقی را آسانتر کند. علاوه بر این، اگر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ایکنندهاییک سخنرانی عصبانی داشته باشد و در نتیجه به مردم خود نشان دهد که "نرم" نیست، ممکن است دست او را در برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای آزادتر کنند.
سپس میتواند به شهرت سرسختی خود تکیه کند تا اگر در نهایت به توافق رسید، از او در برابر انتقاد محافظت کند. از این رو، به جای قطع سخنرانی های جدلییا کنار گذاشتن برنامه ریزی مقابل، ممکن است تصمیم بگیرید که خود را کنترل کنید، در آنجا بنشینید و به آنها اجازه دهید که نیتی های خود را بر سر شما بریزند. هنگامی که رای دهندگان در حال گوش دادن هستند، چنین موقعیت هایی ممکن است ناامیدی آنها و همچنین برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده را از بین ببرد. شایدبهترین راهبرد برای اتخاذ در حالی که برنامه ریزی مقابل صدای خود را آزاد می کند این باشد که به آرامی و بدون پاسخ به حملات آنها گوش دهید و گهگاه از گوینده بخواهید تا آخرین کلمه خود را به زبان بیاورد. به این ترتیب، شما از ماده التهاب زا حمایت کمی می کنید، گوینده را تشویق می کنید تا خودش صحبت کند، و باقیمانده کمییا هیچ باقیمانده ای برای تبخیر باقی نمی گذارید. به طغیان های عاطفی واکنش نشان ندهید. رها کردن احساسات در صورتی که منجر به واکنش عاطفی شود می تواند خطرناک دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای. اگر کنترل نشود، می تواند منجر به نزاع خشونت آمیز شود. یکی از تکنیکهای غیرمعمول و مؤثر برای مهار تأثیر احساسات در دهه 1950 توسط کمیته روابط انسانی،یک گروه مدیریت کار که در صنعت فولاد راهاندازی شده بود برای رسیدگی به درگیریهای نوظهور قبل از تبدیل شدن به فنی و حرفه ایات جدی استفاده شد. اعضای کمیته این قانون را اتخاذ کردند که تنها یک نفر می تواند در یک زمان عصبانی شود. این امر باعث میشود که دیگران به طوفانی به یک طغیان خشم پاسخ ندهند. همچنین با مشروعیت بخشیدن به یک طغیان، تخلیه هیجانات را آسان تر کرد: "اشکال ندارد. نوبت او است." این قانون مزیت دیگری دارد که به افراد کمک می کند تا احساسات خود را کنترل کنند. شکستن این قانون به این معنی است که شما کنترل خود را از دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای داده اید، بنابراین چهره خود را از دست می دهید. از حرکات نمادین استفاده کنید. هر عاشقی میداند که برای پایان دادن به یک نزاع، حرکت ساده آوردن یک گل رز قرمز راه درازی دارد. اعمالی که می تواند تأثیر عاطفی سازنده ای را در یک برنامه ریزی ایجاد کند، معمولاً هزینه کمییا بدون هزینه برای برنامه ریزی دیگر دارد. یکیادداشت همدردی، اظهار تاسف، بازدید از یک قبرستان، دادن هدیه کوچک برای نوه، دست دادن یا در آغوش گرفتن، غذا خوردن با هم - همه ممکن است فرصتهای ارزشمندی برای بهبود وضعیت عاطفی خصمانه با هزینه اندک باشند. در بسیاری از مواقع، عذرخواهی میتواند احساسات را به طور مؤثری خنثیکند، حتی زمانی که مسئولیت شخصی خود را در قبال این عمل به رسمیتنمیشناسیدیا قصد آسیب رساندن را قبول ندارید. عذرخواهی ممکن است یکی از کم هزینه ترین و پربازده ترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید.
نمونه سوال درس برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای
دانلود نمونه سوال برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای
,برنامه ,ریزی ,فنی ,حرفه ,ای ,برنامه ریزی ,ریزی آموزش ,آموزش فنی ,حرفه ای ,فنی حرفه ,نمونه سوالات برنامه ,دانلود نمونه سوالات
درباره این سایت