دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

این بسته شامل سوالات تمامی نیم سال ها به صورت تفکیک شده می باشد.

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کنندگان اول مردم هستند.  یک واقعیت اساسی در مورد برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای، که به دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای در معاملات شرکتی و بین المللی فراموش می شود، این است که شما نه با نمایندگان انتزاعی برنامه ریزی مقابل»، بلکه با انسان ها سر و کار دارید.  آنها دارای احساسات، ارزش های عمیق، و زمینه ها و دیدگاه های متفاوت هستند.  و غیر قابل پیش بینی هستند.  شما هم همینطور.  این جنبه انسانی برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای می تواند مفیدیا فاجعه بار باشد.  فرآیند دستیابی به یک توافق ممکن است یک تعهد روانی به یک نتیجه رضایت بخش متقابل ایجاد کند.  یک رابطه کاری که در آن اعتماد، درک، دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای و دوستی در طول زمان ایجاد می‌شود، می‌تواند هر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای جدیدی را روان‌تر و کارآمدتر کند.  و تمایل افراد به داشتن احساس خوبی نسبت به خود، و نگرانی آنها نسبت به آنچه که دیگران در مورد آنها فکر می کنند، اغلب می تواند آنها را نسبت به آموزش برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده دیگرحساس تر کند.  از سوی دیگر، مردم عصبانی، افسرده، ترسیده، دشمنی، ناامید و آزرده می شوند.  آنها نفس هایی دارند که به راحتی تهدید می شوند.  آنها دنیا را از نقطه نظر شخصی خود می بینند و اغلب ادراک خود را با واقعیت اشتباه می گیرند.  آنها معمولاً آنچه را که شما می گویید به روشی که شما می خواهید تفسیر نمی کنند و منظور شما از گفتن آنها نیست.  سوء تفاهم می تواند تعصب را تقویت کند و منجر به واکنش هایی شود که در یک دور باطل واکنش های متقابل ایجاد کند.  جستجوی منطقی راه‌حل‌های ممکن غیرممکن می‌شود و یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای با شکست مواجه می‌شود.  هدف از بازی کسب امتیاز، تایید برداشت های منفی و تقصیر سرزنش به بهای آموزش اساسی هر دو برنامه ریزی است.  عدم برخورد حساس با دیگران به عنوان انسان‌هایی که مستعد واکنش‌های انسانی هستند، می‌تواند براییک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای فاجعه‌بار باشد.  هر کار دیگری که در هر نقطه از برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای انجام می دهید، از آماده سازی گرفته تا پیگیری، ارزش این را دارد که از خود بپرسید: "آیا من به اندازه کافی به فنی و حرفه ای مردم دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای می کنم؟"

هر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده دو نوع علاقه دارد: در ماهیت و در رابطه.  هر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده ای می خواهد به توافقی برسد که آموزش اساسی او را برآورده کند.  به همین دلیل است که فرد برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای می کند.  فراتر از آن، یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده نیز به رابطه خود با برنامه ریزی مقابل علاقه دارد.  یک دلال عتیقه می خواهد هم از فروش سود کند و هم مشتری را به مشتری معمولی تبدیل کند.  حداقل، یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده می خواهد رابطه کاری خود را به اندازه کافی خوب حفظ کند تا در صورت امکان با توجه به آموزش هر یک از برنامه ریزیین،یک توافق قابل قبول ایجاد کند.  معمولا بیشتر در خطر است.  بیشتر مذاکرات در چارچوب یک رابطه مستمر انجام می شود که در آن مهم است که هر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای به گونه ای انجام شود که به جای مانع شدن در روابط آینده و مذاکرات آتی کمک کند.  در واقع، با بسیاری از مشتریان بلندمدت، شرکای تجاری، اعضای خانواده، متخصصان دیگر، مقامات دولتییا کشورهای خارجی، روابط مستمر بسیار مهمتر از نتیجه هر برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای خاصی است.

رابطه تمایل دارد با فنی و حرفه ای درگیر شود.  یکی از پیامدهای اصلی فنی و حرفه ای مردم» در برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای این است که روابط برنامه ریزیین با بحث‌های ماهوی درگیر می‌شود.  در هر دو بخش دادن و دریافت، ما احتمالاً با مردم و فنی و حرفه ای به عنوان یکی برخورد می کنیم.  در خانواده، عبارتی مانند "آشپزخانه بهم ریخته است" یا "حساب بانکی ما کم است" ممکن است صرفاً برای شناسایییک فنی و حرفه ای باشد، اما احتمالاً به عنوان دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای حمله شخصی شنیده می شود.  عصبانیت از یک موقعیت ممکن است شما را به ابراز خشم نسبت به یک انسان مرتبط با آن در ذهنتان سوق دهد.  منیت ها تمایل دارند در موقعیت های اساسی درگیر شوند.  دلیل دیگری که مسائل اساسی با مسائل روانی درهم می‌آید این است که افراد از نظرات درباره مواد استنتاج‌های بی‌پایه‌ای می‌گیرند که سپس آنها را به عنوان حقایقی در مورد نیات و نگرش آن شخص نسبت به خود در نظر می‌گیرند.  مگر اینکه مراقب باشیم، این فرآیند تقریباً خودکار است.  ما به ندرت آگاه هستیم که سایر توضیحات ممکن است به همان اندازه معتبر باشند.  بنابراین در مثال اتحادیه، جونز متوجه شد که کمپبل، سرکارگر، این کار را برای او انجام داده است، در حالی که کمپبل فکر می کرد که از جونز تعریف میکند و با دادن تکالیف مسئول به او لطف می کند.  چانه زنی موضعی رابطه و ماهیت را در تضاد قرار می دهد.  چارچوب دادن به برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای به عنوان رقابت اراده بر سر مواضع، روند درهم تنیدگی را تشدید می کند.  من موضع شما را به عنوان بیانیه ای از چگونگی پایان مذاکرات می بینم.  از دیدگاه من این نشان می دهد که چقدر به رابطه ما اهمیت نمی دهید.  اگر موضع محکمی بگیرم که شما آن را غیر منطقی می‌دانید، فرض می‌کنید که 1 نیز آن را موضعی افراطی می‌دانید.  به راحتی می توان نتیجه گرفت که من برای رابطه ما - یا شما - ارزش زیادی قائل نیستم.  چانه زنیموضعی با آموزش یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده هم در ماهیت و هم در یک رابطه خوب از طریق مبادله یکی در مقابل دیگری سر و کار دارد.  اگر آنچه در بلندمدت برای شرکت شما اهمیت دارد، رابطه آن با کمیسیون بیمه است، احتمالاً اجازه خواهید داد که این موضوع کاهش یابد.  یا اگر به راه حلی مطلوب بیشتر از احترام یا دوست داشتن برنامه ریزی مقابل اهمیت می دهید، می توانید سعی کنید رابطه را با ماهیت مبادله کنید.  "اگر در این مورد با من همراهی نمی کنی، پس برایت خیلی زیاد است. این آخرین باری است که ما همدیگر را ملاقات می کنیم."  با این حال تسلیم شدن در مورد یک نکته اساسی ممکن است دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای دوستی را به همراه نداشته باشد.  ممکن است کاری بیشتر از متقاعد کردن برنامه ریزی مقابل انجام دهد که شما را می‌توان سوار کرد.

رابطه را از ماهیت جدا کنید.  به طور مستقیم با فنی و حرفه ای مردم برخورد کنید  اگر برنامه ریزیین متعهد باشند و از نظر روانی آماده باشند تا با هر یک از آنها به طور جداگانه بر اساس شایستگی های مشروع خود برخورد کنند، مقابله با یک فنی و حرفه ای اساسی و حفظ یک رابطه کاری خوب، نیازی به اهداف متضاد ندارند.  رابطه را بر اساس ادراک دقیق، ارتباط شفاف، احساسات مناسب و دیدگاه آینده نگر و هدفمند قرار دهید.  با فنی و حرفه ایات مردم به طور مستقیم برخورد کنید.  سعی نکنید آنها را با امتیازات اساسی حل کنید.  برای مقابله با فنی و حرفه ایات روانی، از تکنیک های روانشناختی استفاده کنید.  در جایی که برداشت ها نادرست است، می توانید به دنبال راه هایی برای آموزش باشید.  اگر احساسات زیاد شد، می‌توانید راه‌هایی را برای هر فرد درگیر پیدا کنید تا بخار را از بین ببرد.  در جایی که سوء تفاهم وجود دارد، می توانید برای بهبود ارتباطات تلاش کنید.  براییافتن راه خود از میان فنی و حرفه ایات جنگلی مردم، فکر کردن به سه دسته اساسی مفید است: ادراک، احساسات و ارتباطات.  فنی و حرفه ایات افراد مختلف همه در یکی از این سه سبد قرار می گیرند.  در برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای، فراموش کردن این نکته آسان است که نه تنها باید با فنی و حرفه ایات مردم آنها، بلکه با فنی و حرفه ایات خود نیز برخورد کنید.  عصبانیت و ناامیدی شما ممکن است مانع از توافقی شود که برای شما مفید است.  تصورات شما احتمالاً یک برنامه ریزیه است و ممکن است به اندازه کافی گوش نکنیدیا ارتباط برقرار نکنید.  تکنیک‌هایی که در ادامه می‌آیند به همان اندازه برایفنی و حرفه ایات افراد شما به خوبی اعمال می‌شوند.

ادراک.  درک تفکر برنامه ریزی مقابل صرفاً یک فعالیت مفید نیست که به شما در حل فنی و حرفه ایتان کمک کند.  تفکر آنها فنی و حرفه ای است.  چه در حال انجام یک معامله یا حل و فصل اختلاف باشید، تفاوت ها با تفاوت بین تفکر شما و آنها مشخص می شود.  وقتی دو نفر با هم دعوا می‌کنند، معمولاً بر سریک شی با هم دعوا می‌کنند - هر دو ممکن است ادعای نگهبانی داشته باشند یا بر سر یک رویداد - هر کدام ممکن است ادعا کنند که دیگری در ایجاد تصادف خودرو مقصر بوده است.  در مورد ملت ها هم همینطور.  نزاع مراکش و الجزایر بر سر بخشی از صحرای غربی.  هند و دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای بر سر ساخت بمب های هسته اییکدیگر با هم اختلاف دارند.  در چنین شرایطی، افراد تمایل دارند تصور کنند که چیزی که باید در مورد آن بیشتر بدانند، موضوع یا رویداد است.  ساعت را مطالعه می کنند یا در صحنه تصادف علائم لغزش را اندازه می گیرند.  آنها صحرای غربییا تاریخچه مفصل توسعه سلاح های هسته ای در هند و پاکستان را مطالعه می کنند.  با این حال، در نهایت، تعارض در واقعیت عینی نیست، بلکه در سر مردم نهفته است.  حقیقت صرفاً یک استدلال دیگر است - شایدیک استدلال خوب، شاید نه - برای پرداختن به تفاوت.  این تفاوت به خودی خود وجود دارد زیرا در تفکر آنها وجود دارد.  ترس ها، حتی اگر بی اساس باشند، ترس های واقعی هستند و باید با آنها برخورد کرد.  امیدها، حتی اگر غیر واقعی باشند، ممکن است باعث جنگ شوند.  حقایق، حتی اگر ثابت شوند، ممکن است هیچ کمکی به حل فنی و حرفه ای نکنند.  ممکن است هر دو برنامه ریزی موافق باشند که یکی ساعت را گم کرده و دیگری آن را پیدا کرده است، اما هنوز در مورد اینکه چه دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای باید آن را بگیرد اختلاف نظر دارند.  در نهایت ممکن است مشخص شود که تصادف خودرو ناشی از انفجار لاستیک است که 31402 مایل رانده شده است، اما برنامه ریزیین ممکن است اختلاف داشته باشند که چه کسی باید خسارت را بپردازد.  تاریخ دقیق و جغرافیای صحرای غربی، صرف نظر از اینکه چقدر به دقت مطالعه و مستند شده است، چیزی نیست که به آن نوع مناقشات ارضی پایان دهد.  هیچ مطالعه‌ای در مورد اینکه چه کسی چه دستگاه‌های هسته‌ای را ساخته است، درگیری بین هند و پاکستان را متوقف خواهد کرد.  به همان اندازه که جستجوی واقعیت عینی می تواند مفید باشد، در نهایت این واقعیت است که هر برنامه ریزی آن را می بیند که فنی و حرفه ای را در یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای تشکیل می دهد و راه را برای راه حل باز می کند.  خودت را جای اونها بگذار.  اینکه شما دنیا را چگونه می بینید به جایی که می نشینید بستگی دارد.  مردم تمایل دارند آنچه را که می خواهند ببینند ببینند.  از میان انبوهی از اطلاعات دقیق، آنها تمایل دارند حقایقی را انتخاب کنند و بر آن تمرکز کنند که ادراکات قبلی آنها را تأیید می کند و آنچه را که ادراکات آنها را زیر سؤال می برد نادیده می گیرندیا به اشتباه تفسیر می کنند.  هر یک از برنامه ریزیین در یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای ممکن است فقط محاسن مورد خود را ببیند و فقط ایرادات برنامه ریزی مقابل را ببیند.  توانایی دیدن موقعیت به گونه ای که برنامه ریزی مقابل آن را می بیند، هر چند که ممکن است دشوار باشد، دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای از مهم ترین مهارت هایی است که یک برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای کننده می تواند داشته باشد.  دانستن اینکه آنها چیزها را متفاوت می بینند کافی نیست.  اگر می‌خواهید بر آنها تأثیر بگذارید، باید همدلانه قدرت دیدگاه آنها را درک کنید و نیروی عاطفی را که به آن باور دارند، احساس کنید.  مطالعه آنها مانند سوسک ها در زیر میکروسکوپ کافی نیست.  باید بدانید سوسک بودن چه حسی دارد.  برای انجام این کار، باید آماده باشید که برای مدتی از قضاوت خودداری کنید و نظرات آنها را "آزمایش" کنید.  آنها ممکن است به خوبی باور داشته باشند که نظرات آنها به همان شدتی که شما معتقدید که دیدگاه شما "درست" است.  ممکن است روی میزیک لیوان نیمه پر از آب خنک ببینید.  ممکن است همسر شما یک لیوان کثیف و نیمه خالی را ببیند که در حال ایجاد حلقه ای روی سطح ماهاگونی است.  ادراکات متضاد یک مستاجر و یک ملک را در حال برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای برای تمدید اجاره نامه در نظر بگیرید: وظیفه

تصورات مستاجر  اجاره در حال حاضر بسیار بالا است.  با افزایش هزینه های دیگر، نمی توانم هزینه بیشتری برای مسکن بپردازم.  آپارتمان نیاز به دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای آمیزی دارد.  من افرادی را می شناسم که براییک آپارتمان مشابه هزینه کمتری می پردازند.  جوانانی مثل من توانایی پرداخت اجاره بها بالا را ندارند.  اجاره باید کم باشد زیرا محله فرسوده است.  من یک مستاجر مطلوب بدون سگ و گربه هستم.  من همیشه کرایه را هر زمان که او بخواهد پرداخت می کنم.  او سرد و دور است.  او هرگز از من نمی پرسد که اوضاع چگونه است.

برداشت های صاحبخانه  اجاره بها نشده است.  برای مدت طولانی چین خورده است.  با افزایش هزینه های دیگر، من به درآمد اجاره بیشتری نیاز دارم.  او آن آپارتمان را به شدت فرسوده کرده است.  من افرادی را می شناسم که براییک آپارتمان مشابه پول بیشتری می پردازند.  جوانانی مانند او معمولاً سر و صدا می کنند و نسبت به آپارتمان سخت می گیرند.  ما زمینی ها باید اجاره بها را افزایش دهیم تا کیفیت محله بهبود یابد.  های فای او مرا دیوانه می کند.  تا زمانی که من آن را نخواهم هرگز اجاره را پرداخت نمی کند.  من فردی با ملاحظه هستم که هرگز به حریم شخصی مستاجر نفوذ نمی کنم.

درک دیدگاه آنها به معنای موافقت با آن نیست.  درست است که درک بهتر از تفکر آنها ممکن است شما را به تجدید نظر در نظرات خود در مورد محاسن یک موقعیت سوق دهد.  اما این هزینه برای درک دیدگاه آنها نیست، بلکه یک مزیت است.  به شما این امکان را می دهد که منطقه درگیری را کاهش دهید، و همچنین به شما کمک می کند تا نفع شخصی خود را که به تازگی روشن شده است، ارتقا دهید.  نیت آنها را از ترس خود استنتاج نکنید.  مردم تمایل دارند تصور کنند که از هر کاری که می ترسند، برنامه ریزی مقابل قصد انجام آن را دارد.  این داستان را از نیویورکتایمز در دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای بگیرید: "آنها در یک بار ملاقات کردند، جایی که او به او پیشنهاد داد تا به خانه برود. او را از خیابان های ناآشنا برد. او گفت که اینیک میانبر بود. او را به سرعت به خانه رساند که 10 مورد را گرفت.  اخبار ساعت."  چرا پایان آن اینقدر تعجب آور است؟  ما بر اساس ترس‌هایمانیک فرضیه کردیم.  خیلی آسان است که عادت کنیم بدترین تعبیر را از آنچه برنامه ریزی مقابل می‌گویدیا انجام می‌دهد، قرار دهیم.  یک تفسیر مشکوک اغلب به طور طبیعی از ادراک موجود فرد ناشی می شود.  علاوه بر این، به نظر می رسد این کار "ایمن" باشد و به تماشاگران نشان می دهد که برنامه ریزی مقابل واقعا چقدر بد است.  اما هزینه تفسیر هر آنچه که آنها می گویندیا انجام می دهند در بدترین حالت آن این است که ایده های تازه در جهت توافق کنار گذاشته می شوند و دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای ظریف موضع نادیده گرفته یا رد می شوند.  آنها را برای فنی و حرفه ای خود سرزنش نکنید.  وسوسه انگیز است که برنامه ریزی مقابل را مسئول فنی و حرفه ای خود بدانید.  "شرکت شما کاملاً غیر قابل اعتماد است. هر بار که ژنراتور چرخشی ما را اینجا در کارخانه سرویس می دهید، کار بدی انجام می دهید و دوباره خراب می شود."  سرزنش کردن حالتی آسان است که می توان در آن گرفتار شد، به خصوص وقتی احساس می کنید که برنامه ریزی مقابل واقعاً مسئول است.  اما حتی اگر سرزنش موجه باشد، معمولاً نتیجه مع دارد.  در صورت حمله، برنامه ریزی مقابل حالت تدافعی به خود می گیرد و در برابر آنچه شما می گویید مقاومت می کند.  آنها دست از عجله خواهند برد، یا با حمله ای از خود پاسخ خواهند داد.  ارزیابی سرزنش مردم را با فنی و حرفه ای درگیر می کند.  وقتی در مورد فنی و حرفه ای صحبت می کنید، علائم را از فردی که با او صحبت می کنید جدا کنید.  ژنراتور چرخشی ما که شما سرویس می‌دهید دوباره خراب شده است. این سه بار در ماه گذشته است. اولین بار براییک هفته کامل از کار افتاده بود. این کارخانه به یک ژنراتور کارآمد نیاز دارد. من از شما راهنمایی می‌خواهم که چگونه می‌توانیم آن را به حداقل برسانیم.  خطر خرابی ژنراتور ما. آیا باید شرکت خدماتی را تغییر دهیم، از سازنده شکایت کنیمیا چه؟

نمونه سوال درس برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای

دانلود نمونه سوال برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

دانلود رایگان نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

دانلود نمونه سوالات برنامه ریزی آموزش فنی - حرفه ای

  ,حرفه ,برنامه ,فنی ,ای ,ریزی ,برنامه ریزی ,حرفه ای ,فنی حرفه ,آموزش فنی ,ریزی آموزش ,دانلود نمونه سوالات ,نمونه سوالات برنامه ,براییک آپارتمان مشابه ,مردم تمایل دارند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


fanusehc pooneplusig Consumer and shopper rights hakimblogA harmonicnasim شما بیا آموزش زبان انگلیسی - چاپ مقاله آی اس آی yasegolshanc مطالب اینترنتی Customer Loyalty